19 Facebook Fails That Will Crack You Up Every Time

Advertisement

These Facebook fails get me every time, they’re just hilarious 

 

1: Is it really a double toaster or am i dreaming?

hilarious Facebook fails 7

Advertisement

2: OMG GROSSSS

hilarious Facebook fails 2

3: Classic – and you keep commenting on the post to bump it up

hilarious Facebook fails 3

4: Sure, you are too scared to break it off

hilarious Facebook fails 4

5: This is some educated shit right here

hilarious Facebook fails 5

Advertisement

6: Lame – i can see the red pen in the picture

hilarious Facebook fails 6

7: Using it? For what exactly?!

hilarious Facebook fails 1

8: Dude just stop

hilarious Facebook fails 8

9: LOL – yeah exactly the same thing

hilarious Facebook fails 9

Advertisement

10: This is the coolest mom ever! NOT

hilarious Facebook fails 10

11: Mom burn, classic

hilarious Facebook fails 11

12: Girl please! check yourself before you leave the house

hilarious Facebook fails 12

13: OMG girlfriends burn is EPIC

hilarious Facebook fails 13

Advertisement

14: Are you insane? *liking the post just incase

hilarious Facebook fails 14

15: So many fails in one post

hilarious Facebook fails 15

16: Mom telling it like it is

hilarious Facebook fails 16

17: I want to meet this family

hilarious Facebook fails 17

18: Yes you do!

hilarious Facebook fails 18

Advertisement

19: LMAO!!! SO SO HARD

hilarious Facebook fails 19

20: You guys…

hilarious Facebook fails 20

Source: Imgur